Smer zrejme chcel, aby to prišlo ako blesk z jasného neba. A zasiahlo to najmä zvyšok bojového poľa, teda kandidáta veľkej časti opozície Martina Klusa a šéfa Múzea SNP Stana Mičeva, ktorému som nedávno vyčítal nešťastné bilbordy s hákovým krížom s potenciálom nahnať voličov Kotlebovi.
Včerajší prieskum od agentúry Focus, ktorý zrejme s úmyslom byť nositeľom svojich vlastných zlých správ preventívne napadol Martin Klus, dnes pôsobí ako delostrelecká príprava na dnešný otras. Klusovi sa neohrabanou komunikáciou nepodarilo preukázať žiadne pochybenie v metodike výskumnej agentúry, ktorá má u nás dlhodobo stabilné renomé, takže si k jednej zlej správe pridal hneď druhú.
Pre pozorovateľov posledných krokov Smeru na celoslovenskej scéne to žiadne prekvapenie nebolo.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.