matúšovi fandím nielen ako hudobníkovi, ale odkedy sa rozhodol kandidovať, tak aj ako politikovi. Mestu sa venuje dlho, roky prichádza s nápadmi ako spraviť verejný priestor príjemnejším, funkčnejším a určite má aj dobrý plán, ako zlepšiť fungovanie hlavného mesta. O to viac ma zamrzelo, keď som ho uvidel na bilbordoch a citylightoch. Kto iný ako on by mal nabrať odvahu a skúsiť kampaň bez vonkajšej reklamy? V prieskumoch mal dosť percent aj bez toho…
Vallo sa téme vizuálneho smogu dlhodobo venuje, predvlani o nej písal aj veľký blog. „Bratislava na mnohých miestach vyzerá ako lacný výklad. Toľko bilbordov, plagátov a reklamných plôch jednoducho nemôže vyzerať dobre,“ tvrdil v ňom.
Mesto bez reklamy pritom podľa Valla nie je žiadny zázrak, stačí sa vraj pozrieť k západným susedom, kde obchod prekvitá a nikoho neobťažuje všadeprítomný bilbord. Vo volebnom programe zároveň sľubuje, že spraví audit reklamných plôch, ktorých významná časť je umiestnená na pozemkoch mesta a ukončí ich nájomné zmluvy.
Ako mám však veriť človeku, že myslí boj proti vizuálnemu smogu vážne, keď sa mi pred voľbami prostredníctvom neho prihovára?
aj ostatní ich majú
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.