Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Vallova parkovacia politika Bratislave pomôže

.filip Minich .názory

Bratislava sa novým systémom parkovania môže konečne pohnúť smerom k moderným metropolám, kde auto už dávno nie je na prvom mieste.

Filip Minich

azda v žiadnom meste na západ od Bratislavy neexistuje také divoké parkovanie. Autá spravidla stoja na celkom všetkých voľných verejných priestranstvách. 

Vodiči parkujú úplne bežne na chodníkoch - buď celým autom alebo dvoma kolesami, čo vzniklo zo slávneho 1,5 metrového zákona bývalého pretekára a ministra Jirka Malchárka, známeho aj zo spisu Gorila. 

Bežne sa parkuje na tráve, ktorá sa okamžite mení na hlinu, parkuje sa na cestách, po ktorých sa potom nedá poriadne šoférovať a je nemožné tam nakresliť cyklotrasu. Niektorí vodiči s obľubou parkujú aj na rôznych ostrovčekoch, na ktorých sú v každom slušnom meste len značky či semafory, prípadne na širších chodníkoch, hoc sú tam aj zábrany. Nikto to nezakazuje, tak prečo nie. A hlavne, je to zadarmo. 

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite