spoločnosť Deloitte vydala prieskum s názvom Gen Z and Millennial Survey, ktorý sa zaoberal rovnováhou medzi pracovným a súkromným životom u mileniálov (ročníky 1980 – 1995) a generácie Z (ročníky 1996 – 2009). Práca má po rodine a priateľoch najväčší vplyv na tvorbu identity človeka – u generácie Z je to 49 % a u mileniálov až 62 %. Niet sa čomu čudovať, práci venujeme značnú časť dňa, pretože sme odkázaní na príjmy z nej. Až polovica mileniálov a generácie Z priznala, že žije od výplaty k výplate, a preto si ešte vo voľnom čase privyrába. To je len jedna skupina zanedbávajúca čas pre seba.
Ďalšiu skupinu tvoria tí, ktorí majú také množstvo aktivít – mnohé z nich nemusia súvisieť s ich zamestnaním –, že zostávajúci voľný čas venujú chodu domácnosti a krátkemu oddychu pri seriáli alebo knihe. Na viac im nezostal čas ani energia.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.