najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc v parametri „sledovali včera“ dosiahla televízia Markíza s 32,5 percenta. Sumárna sledovanosť všetkých televízií v parametri „sledovali včera“ je 73,3 percenta, čo predstavuje celkovo viac ako 3,2 milióna divákov. Za televíziou Markíza nasleduje Joj s 24,1 percenta sledovanosti a na treťom mieste je Jednotka s 22,4 percenta. Prieskum vykonávali od 18. septembra 2023 do 17. decembra 2023 a od 8. januára 2024 do 31. marca 2024 na vzorke 4 167 respondentov.
Prieskum ďalej ukázal, že z televíznych skupín dosiahla Markíza Group v parametri „sledovali včera“ 38,4-percentnú sledovanosť. Televízna skupina Joj Group dosiahla sledovanosť 28,5 percenta a Slovenská televízia (RTVS) 25,9 percenta. Prieskum sa zameral aj na podiel na trhu, pričom za štvrtý kvartál 2023 a prvý kvartál 2024 je na prvom mieste s 27,2 percenta Markíza. Jednotka dosiahla 16,7-percentný a Joj 16,4-percentný podiel na trhu.