Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Mika a Nesroval mali záhadne lacnú kampaň, tvrdí Transparency

.redakcia .slovensko

Tranparency International Slovensko zmonitorovala v spolupráci s odborníkmi outdoorové volebné kampane v novembrových komunálnych voľbách v hlavnom meste. Viacerí kandidáti podľa nej kupovali bilbordy za podozrivo nízku cenu.

Mika a Nesroval mali záhadne lacnú kampaň, tvrdí Transparency Braňo Bibel/SITA Neúspešný kandidát na posť bratislavského primátora Václav Mika.

Transparency v uverejnenom blogu konfrontuje v bilbordovej mape kľúčových bratislavských kandidátov s ich vyhláseniami o tom, koľko mali v teréne bilbordov.  Získané dáta sú mimoriadne zaujímavé. 

Suverénne najdrahšiu kampaň mal Matúš Vallo, jej oudoorová časť však zaostávala za Nesrovnalom, ten na ňu minul 105-tisíc eur. Václav Mika najskôr deklaroval výdavky len vo výške 40-tisíc eur, po konfrontácii s dátami Transparency sumu zvýšil na 73 800 eur – vraj inak pochopil otázku.

 
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite