najtransparentnejšiu prezidentskú kampaň má podľa organizácie Transparency International Slovensko (TIS) Zuzana Čaputová. Za ňou nasledujú kampane Roberta Mistríka a Eduarda Chmelára. Zo štvorky najväčších favoritov je najmenej transparentný Maroš Šefčovič, celkovo Róbert Švec a Martin Daňo.
Kampaň Čaputovej je podľa TIS najtransparentnejšia, aká kedy na Slovensku bola. „Veľmi podrobne zobrazuje informácie na transparentnom účte, na našu žiadosť zverejnila aj svoje podrobné majetkové priznanie,“opísal riaditeľ TIS Gabriel Šípoš. Okrem toho organizácia hodnotila web kampane, výdavky pred jej oficiálnym začiatkom a počas nej.
Na druhom mieste skončil Robert Mistrík, ktorý na rozdiel od ostatných kandidátov ukázal aj údaje z roku 2018. Zníženú známku však získal za veľké položky na transparentom účte a menej podrobné majetkové priznanie. „Tri štvrtiny doterajšej kampane presunul pomocou dvoch veľkých zálohových platieb z verejne kontrolovateľného transparentného účtu do skrytého prostredia mediálnej agentúry,“ priblížil analytik TIS Ľuboš Kostelanský.