Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Pandémia by mala školstvo naučiť lepšie využívať financie, tvrdí minister

.sITA .slovensko

Pre ministra školstva Branislava Gröhlinga je veľkým poučením z mimoriadnej situácie súvisiacej s pandémiou efektívne využívanie financií. Ministerstvo školstva v budúcnosti plánuje vytvoriť zhutnený materiál, ktorý by sa v prípade ďalšej podobnej situácie dal použiť.

Pandémia by mala školstvo naučiť lepšie využívať financie, tvrdí minister SITA

ministerstvo v budúcnosti plánuje vytvoriť sumárny materiál, ktorý by sa v prípade podobnej situácie dal použiť. Prezident Slovenskej komory učiteľov. Vladimír Crmoman poznamenal, že vzťah medzi ministerstvom a zriaďovateľmi škôl by sa mal zmeniť. Dodal, že by bolo na škodu, ak by sa nazbierané materiály v budúcnosti nevyužili.

Pre ministra je veľkým poučením efektívne využívanie financií. Poukázal na to, že milióny investované do digitalizácie školstva, absolútne nefungujú. Ak by sa tieto peniaze „neroztratili“, podľa neho by nemalo školstvo problémy, ktoré momentálne zažíva. Mimoriadna situácia sa však podľa Gröhlinga môže zúročiť napríklad v poznatkoch pri tvorbe obsahu vzdelávania.

„Teraz sa nám ukazuje, ktoré predmety sú prioritné a ktoré doplnkové.

 
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite