funkciu poštového ombudsmana zriadila Slovenská pošta (SP), aby skvalitnila procesy vybavovania sťažností a reklamácií. „S cieľom zvýšiť spokojnosť svojich zákazníkov SP 1. októbra 2015 zriadila inštitút ombudsmana, ktorý predstavuje ďalší nástroj zameraný na kvalitu produktov a služieb,” píše sa na webe Slovenskej pošty. Znamená to, že ak zákazník Slovenskej pošty nie je spokojný so službami a cez zákaznícky servis svoj problém nevyriešil, môže sa obrátiť na Ombudsmana Slovenskej pošty.
Podľa definície Slovenskej pošty je „Ombudsman určený zákazníkom SP, ktorí nie sú spokojní s vybavením reklamácií, sťažností, prípadne podnetov na kvalitu služieb alebo majú pochybnosti o ich vybavení v rámci nastaveného systému reklamácií, sťažností a podnetov v podmienkach SP.” Úlohou pána Jaslovského je podanie preveriť a zisťovať, či pošta urobila všetko správne, kontroluje aj vnútropodnikovú legislatívu. Ombudsman skúma oprávnenosť výhrad zo širšieho zákazníckeho pohľadu a zaisťuje aj alternatívne riešenie sporov. Ombudsman má sídlo v Banskej Bystrici a kontaktovať sa dá emailom.
funkcia šitá na mieru?
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.