Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Bratislavský rožok od Volkswagenu

.rudi Rus .slovensko

Jeden z najväčších slovenských zamestnávateľov oslavoval tridsiate výročie. Pracovníci dostali ako malú pozornosť obľúbené sladké pečivo tradične späté s bratislavským regiónom. Na sociálnych sieťach to spôsobilo erupcie škodoradosti a krátkozrakého humoru.

Bratislavský rožok od Volkswagenu Facebook/volkswagen

isteže, marketing ľudských zdrojov v Devínskej Novej Vsi mohol tak trochu predvídať, že niečím takýmto nahráva autorom lacných internetových vtipov. Veľmi podobne pochodilo HR oddelenie v žilinskej fabrike KIA, kde pri príležitosti štyroch miliónov vyrobených automobilov dostali zamestnanci ako pozornosť plechovku pomarančového džúsu. Čo však reakcie na takéto, zdanlivo nevinné darčeky od zamestnávateľa, hovoria o nás ako o spoločnosti?

Málokto mimo záujemcov o zamestnanie si totiž bude zisťovať, aké komplexné benefity ponúka napríklad práca vo Volkswagene. Od náborového príspevku 700 EUR a garantovaného zvýšenia platu o 4,5 % či odmeny za hospodárske výsledky, cez príspevok na narodenie dieťaťa 400 EUR, príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie, príspevky na zahraničné rekreácie až do výšky 700 EUR, kvalitnú zdravotnú starostlivosť a rehabilitáciu, až po nadštandardné stravovanie či voľno nad rámec zákona. 

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite