išlo o interné stretnutie všetkých vedúcich pracovníkov v dm za prizvania externých a interných rečníkov. Témami boli otázky bytia a smerovania pracovného spoločenstva ako v jeho vnútornom prostredí, tak aj v celospoločenskom domácom či svetovom kontexte.
Hostiteľom prvého slovenského dm Dialogfora bol konateľ dm drogerie markt Slovensko Martin Podhradský, ktorý vyzval všetkých zúčastnených k zamysleniu sa nad tým, aké je miesto, filozofia, budúca životaschopnosť a následné spoluvytváranie budúcnosti spoločnosťou dm.
„Dialág je to, o čo sa v dm usilujeme, nakoľko práve v dialógu prichádzajú nové riešenia. Preto názor každého v dm je braný vážne, s rešpektom na individuálnu jedinečnosť. Lebo úspechy dm závisia od pričinenia každého spolupracovníka dm,“ vysvetľuje Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt Slovensko.
Manažment dm Slovensko sa na podujatie rozhodol prizvať aj externých odborníkov, ktorých názory sú v odbornej verejnosti brané vážne.
V rámci dm Dialogfora tak okrem konateľa dm Slovensko, Martina Podhradského a členov vedenia, vystúpili aj Pavol Zajac, business partner v spoločnosti NielsenIQ, Marian Timoracký, partner spoločnosti MARK BBDO, filozofka a fenomenologička Anna Hogenová a filozof ekonómie Tomáš Sedláček.
Veľkú pozornosť vzbudilo aj vystúpenie hlavného konateľa dm Rakúsko Martina Engelmanna, ktorý priblížil, ako vníma budúcnosť celého koncernu.