Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Najdôveryhodnejší na Slovensku. F&F a Tesco Online nákupy opätovne uspeli medzi zákazníkmi

.sponzorované .promotion

Potvrdzujú to výsledky 8. ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky.

Najdôveryhodnejší na Slovensku. F&F a Tesco Online nákupy opätovne uspeli medzi zákazníkmi Tesco/F&F

zákazníci na Slovensku dôverujú Tescu a radi nakupujú v jeho prevádzkach. Rovnako tak využívajú obľúbenú službu Tesco Online nákupy.  Potvrdzujú to výsledky 8. ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky, v ktorom spotrebitelia hodnotili najsilnejšie značky. Najväčšiu dôveru Tesco získalo v kategóriách e-shopy s potravinami a predajcovia odevov so značkou F&F

Marketingový program Dôveryhodné značky v spolupráci s agentúrou NIQ už tradične zisťoval, ku ktorým značkám majú slovenskí spotrebitelia najlepší vzťah a ktoré sú v ich očiach považované za tie najdôveryhodnejšie. Víťazné značky vyplynuli z rozsiahleho prieskumu na vzorke 2 000 slovenských spotrebiteľov. 

F&F

„Veľmi si vážime dôveru, ktorú každý deň do našich výrobkov a služieb vkladajú naši zákazníci. Sme veľmi radi, že naše Tesco Online nákupy sú u zákazníkov jednotkou pri  nákupe potravín cez internet a čoraz viac tejto službe dôverujú. Je to pre nás potvrdením našej každodennej snahy prinášať zákazníkom vždy niečo navyše. Teší nás, že módna značka F&F si na Slovensku našla svojich verných fanúšikov, čo potvrdzuje víťazstvo v kategórii predajcovia odevov už štvrtýkrát,“ hovorí Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.  

Tesco na Slovensku vyhralo v nasledujúcich kategóriách programu Dôveryhodné značky:

  • e-shopy s potravinami so službou Tesco Online nákupy
  • výhru v kategórii predajcovia odevov získala značka F&F od Tesca.
  • Rast obľúbenosti Tesco Online nákupov ide ruka v ruke s nárastom dostupnosti tejto služby, ktorú aktuálne môže využívať viac ako 3,4 milióna zákazníkov naprieč celým Slovenskom. Prostredníctvom tejto služby si kupujúci vyberajú z tisícov kvalitných produktov za rovnaké ceny ako v kamenných obchodoch Tesco aj s výraznými zľavami s vernostným programom Clubcard. Členovia Tesco Online Clubu navyše môžu využívať doručenie nákupu bez poplatkov a množstvo ďalších výhod.

    Dôveryhodné značky

    Značka F&F, ktorá vyhrala v kategórii predajcovia odevov už štvrtýkrát, ponúka slovenským zákazníkom najnovšie módne trendy mužskej, dámskej i detskej módy už viac ako 15 rokov. Patrí medzi obľúbené módne značky a Slováci ju radi vyhľadávajú najmä pre pestrú paletu výrobkov za dostupné ceny. V roku 2021 značka F&F predstavila novú kolekciu Made Mindfully vyrobenú zodpovedným spôsobom s ohľadom na ochranu životného prostredia a vzácnych zdrojov našej planéty. Symbol Made Mindfully označuje, že spôsob výroby, pestovania alebo produkcie materiálov, ktoré F&F používa vo svojich výrobkoch, má pozitívnejší vplyv na životné prostredie v porovnaní s bežnou produkciou oblečenia.

    Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
    .diskusia | Zobraziť
    .posledné
    .neprehliadnite