mená víťazov zazneli na galavečeri dňa 30. novembra, kde ocenenie pre dm s vďakou prevzala regionálna manažérka Romana Fedorová: „Ďakujeme, dôvera spotrebiteľov je pre nás veľmi cenná a nesmierne si vážime, že pretrváva už niekoľko rokov. Našou ponukou, službami a aktivitami udržateľného a zodpovedného podnikania sa budeme aj naďalej usilovať pestovať ju a naše dobré vzťahy so zákazníkmi nesklamať.“
Respodnentov prieskumu Najdôveryhodnejšia značka 2023, uskutočneného nezávislou výskumnou agentúrou NielsenIQ, tvorila reprezentatívna vzorka dvetisíc slovenských spotrebiteľov, ktorá hodnotila vždy desať najsilnejších značiek s najvyšším objemom predaja v danej kategórii. Celkový počet tento rok predstavoval viac ako 700 značiek vyhodnocovaných v 85 kategóriách. Víťazné značky môžu počas nasledujúceho roka pri svojej propagácii využívať logo Najdôveryhodnejšia značka.