na základe obchodných výsledkov a prieskumu verejnej mienky o ňom rozhodujú slovenskí spotrebitelia spolu s expertnou komisiou Brand Council. Táto komisia hodnotí značky podľa vopred definovaných kritérií, akými sú známosť, budovanie značky, inovácie či prestíž.
„Veľmi sa tešíme opätovnému získaniu ocenenia Slovak Superbrands Award. Táto pečať kvality je pre nás znakom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke v očiach zákazníkov, ako aj odbornej verejnosti,“ povedal Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt.
Budovať značku dm ako spoločnosti, ktorej záleží na svojom okolí, sa už takmer 10 rokov darí aj vďaka jej iniciatíve dm {spoločne}, prostredníctvom ktorej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím nielenže šíria myšlienky dobrovoľníctva, ale zároveň pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.
Napríklad na tretí ročník zamestnaneckého grantového programu dm {spoločne} bolo z nadačného fondu podporených 9 projektov, na ktoré putovala suma viac ako 40 000 eur a v rámci ktorých bolo odpracovaných 1 312 dobrovoľníckych hodín. Ďalej boli v roku 2023 otvorené štyri filiálky dm, ktorých otvorenie bolo spojené s podporou lokálneho občianskeho združenia, vďaka čomu dm venovala na ich projekty takmer 15 000 eur. No a ďalších takmer 70 000 eur putovalo v novembri 2023 vďaka iniciatíve Giving Friday grantovému programu Školy na zelenú.