Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Becherovka definitívne patrí skupine Maspex

.sponzorované .promotion

30. apríla 2024 bola sfinalizovaná transakcia medzi Grupou Maspex a Pernod Ricard Group o prevzatí značky Becherovka.

Becherovka definitívne patrí skupine Maspex

značka tak má od 1. mája 2024 nového majiteľa. Grupa Maspex, ktorá tiež vlastní značky ako Żubrówka, Relax, Tiger energy drink, Dr Witt, či Kubík dokončila týmto krokom akvizíciu spoločnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. od jej súčasného vlastníka, spoločnosti Pernod Ricard Group. Táto akvizícia je pre skupinu Maspex celkovou dvadsiatou prvou akvizíciou a druhou na českom trhu. Tržby spoločnosti Maspex v roku 2023 dosiahli 15 mld. PLN.

Akvizícia zahŕňa spolu so značkou Becherovka výrobný závod a sklad v Karlových Varoch. Táto akvizícia nielenže rozširuje portfólio spoločnosti Maspex o unikátny produkt, ale zároveň dokazuje posilnenie pozície na trhu s alkoholickými nápojmi, na ktorom spoločnosť pôsobí od roku 2022.

„Radi by sme našich zákazníkov uistili, že prevzatie značky Becherovka prebehlo s plným rešpektom k jej bohatej tradícii a dedičstvu. Zaviazali sme sa ďalej rozvíjať značku a zaistiť, aby si zachovala svoj jedinečný charakter a receptúru, ktorá sa teší neutíchajúcemu uznaniu. V súčasnosti je našou hlavnou prioritou integrácia a udržanie predaja prostredníctvom efektívneho začlenenia Becherovky do našej ponuky. Do značky budeme nepochybne aj naďalej investovať, a to prostredníctvom vývoja nových produktov a marketingových aktivít. Becherovka je regionálna značka a my chceme naďalej pokračovať v jej podpore aj v jej rodnom meste, Karlových Varoch. Výrobok bude distribuovaný cez naše pobočky v celej Grupe Maspex a plánujeme ho rozšíriť aj na nové exportné trhy, vďaka čomu poskytneme ešte väčšiemu počtu spotrebiteľov možnosť vychutnať si jedinečnú chuť výrobkov tejto značky,“ dodáva Wioleta Maria Czaja, generálna riaditeľka pobočiek Česká republika a Slovensko. 

Becherovka je v súčasnosti značkou číslo dva medzi bylinnými likérmi v Českej republike a na Slovensku a ako silná a cenená značka dokonale zapadá do stratégie skupiny Maspex, ktorej cieľom je poskytovať spotrebiteľom výrobky najvyššej kvality. 

O spoločnosti Maspex:

Maspex je najväčšia poľská súkromná skupina v potravinárskom priemysle a jedna z najväčších v strednej a východnej Európe. V roku 2023 dosiahli tržby spoločnosti so sídlom vo Wadowiciach viac ako 15 miliárd PLN.

Maspex má vo svojom portfóliu takmer 70 značiek a jej produkty sú zastúpené vo viac ako 70 krajinách sveta. Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Puchatek, DecoMorreno, Cremona, Plusssz a La Festa, Relax, Bucovina, River, Queens, Olympos, Apenta, Vellingrad sú väčšinou lídrami na trhu. Sú to značky, ktoré spotrebitelia vo svojich kategóriách najviac oceňujú v Poľsku a v krajinách strednej a východnej Európy. Maspex pôsobí na trhu s alkoholom od roku 2022, kedy kúpila skupina CEDC – lídra na trhu vodky a najväčšieho dovozcu zahraničných alkoholov v Poľsku. 

V tejto kategórii má ikonické a historické portfólio popredných značiek vodky ako: Żubrówka, Soplica, Absolwent a Bols. V roku 2023 kúpila značku Becherovka. Išlo o 21. prevzatie spoločnosti so sídlom vo Wadowiciach, z toho 12. v zahraničí. Produkty z portfólia Maspex sa vyrábajú v 18 moderných výrobných závodoch v Poľsku a zahraničí. Ročne vyprodukujú 2,2 miliardy litrov štiav, nektárov a nápojov, viac ako 280 000 ton cestovín, obilnín a instantných výrobkov, takmer 180 tisíc ton džemov a zaváranín a 155 miliónov litrov alkoholu. 

Spoločnosť každoročne nakupuje 380 000 ton ovocia a zeleniny od poľských farmárov a 130 tisíc ton pšenice. Maspex podporuje mnohé miestne iniciatívy organizované špeciálne pre deti v miestach, kde sa nachádzajú výrobné závody.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite