Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Darovať radosť je najväčšia výhra

.sponzorované .promotion

Každý rok sa kampaň k Vianočnej lotérii snaží sprostredkovať sviatočnú náladu a reflektovať na niečo krásne so silným odkazom. Kampaň na obľúbené vianočné žreby od TIPOSu je už vo vysielaní v televíziách, v rádiách a v online.

Darovať radosť je najväčšia výhra

tvárou tohtoročnej kampane na stieracie žreby Vianočnej lotérie je hokejista Juraj Slafkovský. Reklamný spot je príbehom, v ktorom sa Juraj dozvie, čo ho na ceste domov čaká a čo ho motivuje k návratu.

Vianočná lotéria pre rok 2024 je výnimočná tým, že v nej vyhrá každý, kto si kúpi žreb. V hre je aj žreb s fantastickou hlavnou výhrou. Všetci dospelí, ktorí chcú venovať žreby Vianočnej lotérie od národnej lotériovej spoločnosti aj ako darček pre svojich blízkych, ich môžu kúpiť na predajných miestach spoločnosti TIPOS po celom Slovensku. Pridanou hodnotou samotného žrebu je farebnosť symbolov ukrytých pod stieracou vrstvou. Takéto žreby TIPOS uviedol na trh po prvý raz. 

So žrebmi obľúbenej Vianočnej lotérie prichádza každoročne v predvianočnom čase aj produktová kampaň. Aj tento rok TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s. stavila na osvedčený koncept – vianočný príbeh. Pre TIPOS ho pripravila agentúra MullenLowe GGK (ďalej len ako MLGGK). TIPOS pre túto kampaň obnovil spoluprácu s Jurajom Slafkovským na ďalšie obdobie. Ten mal v rozvrhu poslednej tretiny roka športové povinnosti, a tak musela vianočná kampaň vznikať už počas leta. „Veľmi sa z toho tešíme! Juraj je naozaj profesionál a nakrúcalo sa nám s ním veľmi dobre aj napriek jeho vyťaženosti a časovej tiesni. Veľká vďaka patrí najmä režisérovi Janovi Švejkarovi, ktorý je sám hokejovým nadšencom a Jurajovým fanúšikom. Vďaka skvelej produkcii Protos Productions išlo nakrúcanie vianočného spotu v auguste hladko. A v neposlednom rade patrí vďaka agentúre MLGGK. Ich kreativita posúva naše kampane každým rokom na vyššiu úroveň,“ uviedla za TIPOS manažérka odboru marketingu žrebov a lotérií Dana Senešiová. 

Ako ďalej Senešiová uviedla, víťazný koncept zaujal v TIPOSe svojou „filmovosťou“. „Putovanie Juraja krajinou na korčuliach nie je reálna situácia, do ktorej sa človek zvyčajne dostane. Pre nás tam však fungovala symbolika, že aj keď pre nás niekedy môže byť cesta domov ťažká, urobíme maximum, aby sme boli s tými, ktorých milujeme, najmä počas Vianoc,“ povedala o výbere konceptu pre tohtoročnú kampaň k žrebom Vianočnej lotérie. 

Hlavný hrdina reklamného spotu Juraj Slafkovský sa v skutočnosti tento rok nedostane v čase Vianoc domov, na Slovensko. V reklamnom príbehu je to však celkom inak – na Vianoce sa domov snaží všemožne dostať. „Tento rok sme sa preto rozhodli ukázať cestu domov, cestu za radosťou, na ktorej neexistuje žiadna prekážka, ktorá by sa nedala prekonať. Pretože túžba byť spolu a urobiť radosť je silnejšia ako napríklad nepriazeň počasia. Keď sa  hviezda tohtoročnej kampane Juraj Slafkovský dozvie čo ho na ceste domov čaká, ešte viac ho to namotivuje.“ vysvetlil myšlienku kampane Branislav Mladý, Associative Creative Director z reklamnej agentúry MLGGK.

Kampaň vznikala už v lete a aj preto niekoľko mesiacov panuje v TIPOSe a v MLGGK vianočná atmosféra. Kým v auguste ľudia vyhľadávali kúpaliská, hlavný aktér, komparz a filmový štáb sa chladil na zimnom štadióne v Dúbravke. Ten poslúžil ako hlavné javisko. Pre potreby spotu boli zasnežované rôzne lokácie v centre Bratislavy a vianočný stromček sa zdobil v rodinnom dome v Lamači.

Tvár kampane Vianočnej lotérie - hokejista Juraj Slafkovský si dva dni natáčania užil a ako správny profesionál hral podľa svojho „dočasného trénera“, českého režiséra Jana Švejkara. Počas nabitého programu stihol rozdať aj množstvo podpisov a fotiek svojim fanúšikom. Skutočne tak šíril radosť, rovnako ako v kampani.

Okamžitá lotéria je určená pre osoby od 18 rokov. Hrajte zodpovedne, hrajte pre radosť! 

O spoločnosti TIPOS

TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s. je prevádzkovateľom číselných lotérií, okamžitých lotérií - žrebov a internetových hier, v rámci ktorých prevádzkuje kurzové stávky, kasínové hry a online žreby. Medzi najobľúbenejšie číselné lotérie prevádzkované spoločnosťou TIPOS patrí hra LOTO a nadnárodná lotéria Eurojackpot. Služby spoločnosti TIPOS sú dostupné na zmluvných predajných miestach, prostredníctvom internetu, cez aplikácie pre smartfóny alebo cez SMS správy. Spoločnosť TIPOS je riadnym členom medzinárodných organizácií World Lottery Association a European Lotteries. Viac informácií na www.tipos.sk

TIPOS ako podporovateľ športu

Spoločnosť TIPOS, ako najväčší podporovateľ športu na Slovensku, spolupracuje s viacerými športovými združeniami, podporuje športové kluby aj individuálnych športovcov a športovkyne. Prevádzkovateľ štátnej lotérie je dlhé roky exkluzívnym partnerom Slovenského olympijského a športového výboru, generálnym partnerom TIPOS Extraligy a TIPOS Slovenskej hokejovej ligy a tiež partnerom najstaršieho atletického bežeckého podujatia TIPOS Národný beh Devín – Bratislava. Viac informácií na www.radostvitazi.sk

TIPOS a zodpovedné hranie

Cieľom spoločnosti TIPOS je prevádzkovať hazardné hry tak, aby boli pre hráčov atraktívne a prinášali im zábavu a radosť. Zároveň spoločnosť vytvára bezpečné hráčske prostredie a snaží sa minimalizovať negatívne sociálne dopady hazardných hier na jednotlivca a celú spoločnosť, a to prostredníctvom Programu zodpovedného hrania v 3 kľúčových oblastiach – podpora, vzdelávanie a ochrana hráčov. Viac informácií na zdravotnerizika.tipos.sk

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite