Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Na Slovensku odštartovala celonárodná súťaž BLOGER ROKA 2014 ®

.promotion

Bratislava, 2. marec 2015Slovensko bude mať po prvý krát možnosť spoznať najlepších blogerov v krajine! Slovenskí blogeri a blogerky, ktorí sa neboja prejaviť svoj názor a hýbu internetovým svetom, môžu od 1. marca 2015 nominovať svoj blog alebo blogy svojich známych do celonárodnej súťaže BLOGER ROKA 2014®. Súťažiť sa bude o titul BLOGER ROKA 2014® v ôsmich kategóriách. Organizátorom súťaže je PR agentúra MEDIA IN.


BLOGER ROKA 2014 je prvá súťaž svojho druhu, ktorá má za cieľ vytvoriť jedinečnú platformu blogerov na Slovensku a prezentovať ich príspevky, ktoré sa vďaka ich mienkotvornosti stavajú do pozície trendsetterov.



Po prvý krát na Slovensku budeme mať možnosť spoznať najlepších mienkotvorných blogerov a prezentovať široké spektrum ich príspevkov v kategóriách: Cestovanie, Gastronómia, Ekonomika, spoločnosť & biznis, Informačné technológie & inovácie, Krása & zdravý životný štýl, Móda, Život, umenie & kultúra a špeciálna kategória pod názvom Najlepší blogerský príspevok 2014. Našim cieľom je stať sa referenciou a vďaka silnej blogerskej komunite môcť udávať na Slovensku trendy v oblasti komunikácie,“ uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže BLOGER ROKA 2014.



Mechanika súťaže BLOGER ROKA 2014

Verejné hlasovanie nominovaných blogov a príspevkov prebieha od 1. marca do 10. apríla 2015 prostredníctvom stránky www.blogerroka.sk. Hlasovať za nominované blogy bude možné prostredníctvom Facebook-u. Do finále súťaže bude zaradených maximálne 40 blogov, tj. 5 blogov z každej súťažnej kategórie, ktoré získajú najvyšší počet získaných hlasov od širokej verejnosti. Finále bude prebiehať od 20. apríla do 10. mája 2015. Počas tohto obdobia bude odborná porota hodnotiť blogy a na základe kritérií - osobný vklad blogera, informačná hodnota a úroveň mienkotvornosti, nadčasovosť tém, spoločenský prínos, kreativita slova a vizuálna stránka blogu, určí víťaza jednotlivých súťažných kategórií. Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční dňa 14. mája 2015 v štýlovom boutique hoteli ARCADIA Bratislava***** situovaný priamo v srdci historickej Bratislavy.



BLOGER ROKA 2014 získal uznanie partnerov Myšlienka projektu BLOGER ROKA 2014 si získala veľkú priazeň a uznanie mnohých partnerov, ktorí ocenili inovatívny prístup, kreatívne myslenie autorov projektu, ale i možnosť vytvoriť si svoj vlastný príbeh na poli komunikácie.


Nad× ×ponukou× ×hlavného× ×partnera× ×projektu× ×BLOGER× ×ROKA× ×2014× ×som× ×ani× ×na× ×chvíľu× ×nezaváhal.× ×O to× ×viac,× ×že× ×jednou× ×z kategórií× ×projektu× ×je× ×cestovanie,× ×kto×× ×× ×za× ×cieľ× ×sprostredkovávať× ×autentické× ×fotografie× ×a jedinečné× ×výpovede× ×z× ×cestovateľských× ×zážitkov,× ×ktoré× ×nepoznajú× ×geografické× ×vzdialenosti× ×či× ×kultú×rne× ×rozdiely.× ×Som× ×veľmi× ×rád,× ×že× ×práve× ×naša× ×cestovná× ×agentúra× ×Travel.Sk,× ×ktorá× ×vstupuje× ×do× ×svojej× ×12.× ×sezóny,× ×môže× ×vďaka× ×n×ašej× ×sústredenej× ×databáze× ×zájazdov× ×a last× ×minute× ×na× ×stránkach× ×travel.sk× ×podporiť× ×a× ×podnietiť× ×cestovateľskú× ×vášeň× ×a× ×sprostredkovať× ×záujemcom× ×ponuku× ×renomovaných× ×cestovných× ×kancelárií× ×pôsobiacich× ×na× ×Slovensku.× ×Odhaliť× ×neobyčajné× ×kúty× ×sveta× ×a vychutnať× ×si× ×cestovateľské× ×dobrodružstvá× ×je× ×možné× ×aj× ×na× ×stránkach× ×reisen.sk×,× ×kde× ×× ×dostupné× ×tak× ×letné× ×dovolenky× ×ako× ×aj× ×exotické× ×zájazdy× ×do× ×celého× ×sveta× ×organizované× ×najväčšími× ×rakúskymi× ×a× ×nemeckými× ×touroperátormi× ×s× ×odletmi× ×z Viedne,×× uviedol Anton Brandys, CEO spoločnosti Travel.Sk.


Partnerom projektu je minerálna voda GEMERKA, ktorá vďaka svojmu zloženiu patrí medzi unikátne prírodné dedičstvo. Nesie v sebe ideálny obsah magnézia a vápnika v optimálnom pomere 1:3 pre ich najefektívnejšie vstrebávanie. Udržiava organizmus v rovnováhe a pomáha tak zvládať každodenný stres a únavu. Ďalšími partnermi spoločnosti AVON, Adidas, ANRAcarpredajca a servis značky NISSAN, Bubbleology, MasterCard, Designer Outlet Parndorf, UNIMEDIA, Fun rádio, Zoznam.sk, PC Revue, časopis F.O.O.D. a La Femme. Kreatívnu podporu projektu zabezpečil ROLAND TORSTEN ADVERTISING.


Veľmi× ×sa× ×tešíme,× ×že× ×projekt× ×BLOGER× ×ROKA× ×sa× ×dostal× ×do× ×povedomia× ×našich× ×partnerov× ×aj× ×vďaka× ×svojej× ×nadčasovosti.× ×O to× ×viac,× ×že× ×blogeri× ×× ×v oblasti× ×marketingu× ×a komunikácie× ×vnímaní× ×za× ×kľúčových× ×hráčov×.× ×BLOGER× ×ROKA× ×2014× ×je× ×dôkazom× ×nadšenia× ×tímu× ×MEDIA× ×IN× ×a jedna× ×z možností× ×nadviazať× ×na× ×dlhodobú× ×spolup×rácu.× ×Touto× ×cestou× ×by× ×som× ×sa× ×chcela× ×poďakovať× ×našim× ×partnerom× ×za× ×prejavenú× ×dôveru× ×a× ×spoluprácu×,×× uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže BLOGER ROKA 2014.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.posledné
.neprehliadnite