Obrat spoločnosti GeoPost sa v roku 2014 zvýšil o 13,3 % na 4,9 miliardy € a objem o 10,7 %., čím GeoPost potvrdil svoju pozíciu dvojky na európskom trhu expresných kuriérskych a zasielateľských spoločností.
Nová stratégia značky na urýchlenie rozvoja
V súvislosti s rastom a cieľom presadzovania ešte výraznejšej prítomnosti na európskom trhu a tiež v súlade s pozíciou dvojky zavádza GeoPost novú identitu značky – DPDgroup – pre svoju medzinárodnú sieť doručovania zásielok. Holdingové činnosti a nákladná doprava si aj naďalej zachovajú značku GeoPost.
Všetky obchodné aktivity holdingu GeoPost na trhu expresných kuriérskych a zasielateľských služieb budú niesť značku DPDgroup a budú tak profitovať z povesti a sily siete DPD v európskom meradle
Uvedením nového loga DPD a vytvorením DPDgroup sa DPDgroup stáva chránenou obchodnou značkou a názvom zasielateľskej siete holdingu GeoPost.
Nová identita značky sa od 18. marca 2015 zavádza v 22 európskych štátoch - Rakúsko, Nemecko, Belgicko, Chorvátsko, Estónsko, Francúzsko, Maďarsko, Írsko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko, Česká republika, Rumunsko, Spojené kráľovstvo, Rusko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko a Švajčiarsko. Všetky operácie súvisiace so zmenou značky prebehnú počas dvoch až troch rokov.