Tou prvou a dominantnou rovinou je módna prehliadka, v rámci ktorej predstaví IHFM MARCO MIRELLI svoju víziu harmonického spojenia predpísaného a striktného pánskeho dress codu s tvorbou individuálneho štýlu. Oblek ako základ a k tomu subtílna hra s jedinečnými detailmi, farbami, dezénmi a doplnkami pre pánov na pozíciách, kde dress code nepustí, tentoraz Miriam Lisová Marcineková – hlavná dizajnérka IHFM MARCO MIRELLI - posunula do veľmi sofistikovanej polohy s jasným odkazom na nový rozmer pánskej elegancie 21. storočia. Vyhlásenie víťazov už tretieho ročníka ankety Najlepšie oblečený muž Slovenska 2014 je ďalšou rovinou a jej cieľom je ukázať, že slovenskí muži pri hľadaní harmónie života ale aj v rámci oblečenia vedia kadiaľ sa uberať. Novinkou tejto veľkej show MARCO MIRELLI v tomto roku je aj predstavenie novej kampane MARCO MIRELLI. V nej sa pred fotoaparát Mária Gottiho postavilo hneď 12 populárnych osobností, 12 hercov a moderátorov v oblekoch MARCO MIRELLI spolu s finalistkami Miss Universe Slovensko, aby mohla vzniknúť skutočne jedinečná kampaň s tým správnym a trochu provokujúcim nábojom. Súčasťou tohto mimoriadneho večera, ktorého ambíciou bolo hľadanie a objavovanie harmónie života, bola aj dražba fotografií tejto výnimočnej kampane . Pre túto príležitosť im konečnú umeleckú formu vtisol výtvarník a sklársky dizajnér Achilleas Sdoukos. Fotografie zatavil do skla, doplnil gravírovaným podpisom hercov a zarámoval ich do originálnych sklenených rámov so zatavenými kúskami zlata, bronzu a platiny. Vydražená suma za tieto obrazy poputuje Nadácii TV JOJ. Aj krása a štýl môže pomáhať.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.