Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

DPD prinieslo jedinečnú novinku na trhu kuriérskych služieb

.promotion

Bratislava 7. 9. 2015. Od septembra 2015 môžu zákazníci kuriérskej spoločnosti DPD využívať na slovenskom trhu jedinečnú službu Predict, v rámci ktorej je príjemca v deň doručenia informovaný o presnom hodinovom intervale, v ktorom mu kuriér privezie zásielku.

DPD prinieslo jedinečnú novinku na trhu kuriérskych služieb

„Služba Predict zvyšuje komfort pre príjemcu pri preberaní zásielky a minimalizuje dobu čakania na doručenie tovaru. Túto novinku ocenia najmä zákazníci internetových obchodov“, povedal Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD. V deň doručenia zásielky posiela DPD adresátovi SMS s informáciou o presnom hodinovom intervale, v ktorom príde kuriér na jeho adresu, čím mu umožní lepšie plánovanie ďalších aktivít. „Tento spôsob notifikácie je možný vďaka špeciálne vyvinutému softvéru, ktorý spája dennú optimalizáciu trasy kuriéra s dátami o príjemcoch, ich adresami a v neposlednom rade s telefónnymi kontaktmi, na ktoré je následne informácia o hodinovom intervale zaslaná.“ dodal Peter Pavuk.


Predict je jedinečnou službou, poskytovanou spoločnosťou DPD nie len na Slovensku, ale aj v celej Európe. Je významnou inováciou v doručovaní balíkov na súkromné adresy, zefektívňuje proces a zvyšuje pravdepodobnosť doručenia zásielky na prvý pokus. Samozrejme, ak príjemcovi oznámená hodina nevyhovuje, nie je to problém, prostredníctvom web stránky www.presmeruj.mojbalik.sk môže zmeniť deň alebo adresu doručenia podľa svojich potrieb.

S DPD má príjemca vždy viacero možností.


Informácia o hodinovom intervale príchodu kuriéra je súčasťou produktu DPD Home, ktorý je špecializovaný na doručovanie balíkov na súkromné adresy, a preto poskytuje zákazníkom aj ďalšie možnosti v riadení doručenia svojej zásielky.


V deň vyzdvihnutia balíka u odosielateľa je príjemca informovaný mailom alebo cez SMS o predpokladanom termíne doručenia. Už pri tomto prvom ozname má príjemca možnosť prostredníctvom moderných online nástrojov DPD, dostupných 24 hodín denne, prípadne priamo cez operátorov zákazníckeho servisu spoločnosti, zmeniť termín alebo adresu doručenia. V prípade záujmu si môže príjemca presmerovať zásielku do odberného miesta DPD, Pickup, kde si ju môže vyzdvihnúť v nasledujúcich siedmich dňoch. Opätovnú informáciu dostáva príjemca v deň príchodu kuriéra, kedy je už informovaný o konkrétnom hodinovom rozpätí doručenia balíka. Ak sa ani napriek viacerým notifikáciám zásielku nepodarí doručiť, DPD poskytuje ďalšie dva pokusy o doručenie.

Príjemcovia zásielok doručovaných kuriérskou spoločnosťou DPD majú navyše možnosť uhradiť dobierkovú sumu u kuriéra platobnou kartou. Bližšie informácie o službách DPD získate na stránke www.dpd.com/sk.


DPD je členom medzinárodnej prepravnej siete DPDgroup, vlastnenej francúzskou spoločnosťou GeoPost, holdingom francúzskej La Poste. DPDgroup prepraví denne 3 milióny balíkov, obsluhuje 230 krajín a s obratom 4,9 miliardy € je druhou najsilnejšou balíkovou prepravnou sieťou v Európe.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.posledné
.neprehliadnite