Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Aj celebrity majú spoločenskú zodpovednosť

.sponzorované .promotion

Chceme sa poďakovať všetkým celebritám, ktoré berú svoju úlohu v spoločnosti vážne. Tým, že nám nezištne pomohli s kampaňou pre Deň narcisov, dostali naše posolstvo k ľuďom.

Aj celebrity majú spoločenskú zodpovednosť

byť celebritou sa môže javiť ako ľahké. Človek robí, čo ho baví, sem-tam sa niekde ukáže, občas spraví niečo „škandalózne“, aby mali periodiká a portály o čom písať. Je tu však aj iná strana celebritného života, nazvime ju odvrátenou, hoci vôbec nie je negatívna. Je len náročná. Spoločenská zodpovednosť.

Nie je ľahké vyjadriť svoj názor a stáť si za ním, keď vás denne sledujú tisícky očí. Každé vaše slovo môže byť pretriasané v mediálnom priestore aj v konverzáciách neznámych ľudí. Častokrát sú tieto výroky vytrhnuté z kontextu, zdeformované a pretriasané z úplne nesprávnych dôvodov. Avšak tým, že celebrita niečo vysloví a za niečo sa postaví, ovplyvní všetkých, ktorí ju sledujú.

Toto je PR článok Ligy proti rakovine. Chceme sa v ňom verejne poďakovať všetkým celebritám, ktoré berú svoju úlohu v spoločnosti vážne. Tým, že nám nezištne pomohli s kampaňou pre Deň narcisov, dostali naše posolstvo k tisíckam ľudí, ktorí môžu pomáhať ďalej.

Veľká vďaka patrí najmä Adele Banášovej, Milanovi „Juniorovi“ Zimnýkovalovi a Matejovi „Sajfovi“ Cifrovi, ktorí sa postavili za dobrú vec a nebáli sa podporiť kontroverznejšiu ideu kampane#SomNarcis aj v bulvárnych médiach.

Ďakujeme.



Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite