Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

DPD získalo ocenenie Superbrands

.sponzorované .promotion

Kuriérska spoločnosť DPD SK, člen skupiny DPDgroup, získala ocenenie Slovak Business Superbrands Award 2016.

DPD získalo ocenenie Superbrands

spoločnosť sa tak zaradila do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je súčasne aj potvrdením kvality poskytovaných služieb.

Tento program vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili cieľ oceniť mimoriadne silné značky, ktoré môžu byť vzorom vo svojom rozvoji aj pre ostatné spoločnosti. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award udeľovaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.

O udelení Superbrands Award rozhoduje porota Business Brand Council zložená z odborníkov v oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

„S potešením sme prijali správu, že tento rok vybrala porota v kategórii Business Superbrands značku spoločnosti DPD“, povedal Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD SK. „Je to pre nás ocenením doterajšej práce v budovaní značky, ale zároveň aj ďalšou výzvou k neustálemu zlepšovaniu služieb. DPD je nainovatívnejšou spoločnosťou na trhu kuriérskych služieb, pravidelne prinášame nové služby a moderné riešenia pre našich zákazníkov. Orientujeme sa na komfort pre príjemcu a snažíme sa o to, aby každé doručenie zásielky s DPD bolo pozitívnym zážitkom“, dodal Peter Pavuk.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite