spoločnosť sa tak zaradila do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je súčasne aj potvrdením kvality poskytovaných služieb.
Tento program vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili cieľ oceniť mimoriadne silné značky, ktoré môžu byť vzorom vo svojom rozvoji aj pre ostatné spoločnosti. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award udeľovaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.
O udelení Superbrands Award rozhoduje porota Business Brand Council zložená z odborníkov v oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
„S potešením sme prijali správu, že tento rok vybrala porota v kategórii Business Superbrands značku spoločnosti DPD“, povedal Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD SK. „Je to pre nás ocenením doterajšej práce v budovaní značky, ale zároveň aj ďalšou výzvou k neustálemu zlepšovaniu služieb. DPD je nainovatívnejšou spoločnosťou na trhu kuriérskych služieb, pravidelne prinášame nové služby a moderné riešenia pre našich zákazníkov. Orientujeme sa na komfort pre príjemcu a snažíme sa o to, aby každé doručenie zásielky s DPD bolo pozitívnym zážitkom“, dodal Peter Pavuk.