Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Na galavečere sa zišli Slovenské Super značky.

.sponzorované .promotion

Medzinárodný program Superbrands vyhlásil niektoré z najlepších značiek Slovenska pre rok 2016. Titul Superson – Osobnosť roka 2016 znovu skončil v rukách Petra Sagana.

Na galavečere sa zišli Slovenské Super značky. Superbrands Slovakia

elitné značky na slovenskom trhu získali opäť prestížne ocenenia Superbrands.

Program oceňovania najlepších značiek Superbrands, ktorý je nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek, predstavil v rámci galavečeru Superbrands Tribute Event niektoré z ocenených značiek pre ročník 2016. Pečať kvality Superbrands si odnieslo 50 spoločností, z ktorých 38 získalo titul Consumer Superbrands a 12 titul Business Superbrands. Odborná porota a hlasovanie verejnosti tiež už druhý rok ocenili víťaza v kategórii Superson – Osobnosť roka, v ktorej opäť zvíťazil fenomenálny slovenský cyklista Peter Sagan. Ďalšou zo špecifických kategórií bola cena Honorary-Superbrands, ktorú získalo Radošinské naivné divadlo za svoj prínos pre kultúru v slovenskej spoločnosti.

Program Superbrands oceňuje najlepšie značky na trhu podľa preferencií zákazníkov, vyhodnotenia ekonomických dát a následne podľa erudovaných rozhodnutí odbornej poroty, ktorá rozhoduje o víťazoch zo širšieho okruhu nominovaných. Pečať kvality Superbrands je pre ocenené spoločnosti znakom silného feedbacku zo strany zákazníkov a vysokej spontánnej známosti o značke. Výber najlepších z najlepších na slovenskom trhu má na svedomí trojfázový proces, ktorého cieľom je spojiť objektívne ekonomické ukazovatele s bohatými skúsenosťami odbornej poroty. V počiatočnej fáze výberového procesu stálo na štartovacej čiare niekoľko tisíc najprestížnejších spoločnosti na našom trhu. Z nich vyselektovali ďalších nominantov ekonomické údaje od spoločnosti Bisnode, ktoré ukázali najmä finančné zdravie a konkurencieschopnosť spoločnosti. Ďalším krokom bol prieskum verejnej mienky zabezpečený spoločnosťou GfK, kde respondenti rozhodli o niekoľkých desiatkach najhorúcejších kandidátov na ocenenie. V poslednom kroku sa o výber najlepších značiek postarala odborná porota Brand Council zložená z expertov na marketing, komunikáciu a branding.

Víťazi ocenenia Superbrands Slovakia si svoje ceny prevzali na slávnostnom gelevečere Superbrands Tribute Event v Moyzesovej sieni v Bratislave 6. októbra 2016. Odovzdávanie cien bude sprevádzať bohatý kultúrny program za účastí pozvaných hostí a médií.

o programe Superbrands Slovakia

Program Superbrands obnovil svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2013. Od roku 2014 sú značky vyhodnocované nielen v kategórii spotrebiteľských (Consumer Superbrands) ale aj v oblasti business-to-business (Business Superbrands) značiek. Zatiaľ čo prvé z nich sú verejne známe a spotrebitelia sa s nimi stretávajú deň čo deň v maloobchodnom sektore, business-to-business značky sú dôležitými hráčmi v špecializovaných odvetviach priemyslu, poľnohospodárstva a obchodu. Cieľom programu Superbrands nie je len vzdať hold najúspešnejším značkám, ale tiež prezentovať príklady hodné nasledovania pre všetkých, ktorí sa chcú rozvíjať a inšpirovať najlepšími.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite