vďaka moderným vymoženostiam sa efektivita podnikania zvyšuje. Medzi tie, ktoré by mal poznať každý podnikateľ, patria práve outsourcing a marketing.
otázka outsourcingu
Pri riešení rozličných problémov sa často podnikatelia zaoberajú otázkou outsourcingu. Niekedy je nutné prenechať kontrolu nad činnosťami, ktoré s hlavným predmetom podnikania nesúvisia, kvalifikovanej osobe. Spravidla sa jedná najmä o sektor IT, účtovníctva, marketingu a personalistiky.
zbavte sa IT problémov vo firme
Najmite si externú firmu, ktorá vás nadobro zbaví problémov so správou počítačov, Apple zariadení a serverov Linux a Windows. Poradenstvo pri kúpe počítačovej techniky, pomoc pri zálohovaní dát, inštalácii, nastaveniach operačných systémov, wi-fi či odvírovaní počítačov môžete využívať podľa potreby - plaťte len za servisný zásah podľa cenníka alebo nadviažte dlhodobú spoluprácu.
aké sú výhody outsourcingu?
- Ekonomicky usporíte
Ušetríte nielen peniaze, ale aj čas. Ak sa rozhodnete pre outsourcing v plnom rozsahu, nemusíte investovať prostriedky do školenia stávajúcich zamestnancov, prijímania nových či do správy a implementácií systémov. Usporíte tiež na mzdách a odvodoch, ktoré na nákladoch tvoria nezanedbateľný podiel.
- Získate nové technológie
Malá a stredná spoločnosť sa ľahšie a rýchlejšie dostane k novej technológii, ktorú by si inak sama nemohla dovoliť a zvýši tak efektivitu vnútropodnikových procesov.
- Odpadne vám zodpovednosť za isté oblasti a ich riadenie
Môžete sa sústrediť na hlavné činnosti podniku a pokiaľ sa rozhodnete zmeniť objem služieb či poskytovateľa, určite oceníte vyššiu flexibilitu a nižšie fixné náklady ako tie, ktoré by vám vznikli pri dodatočnom zamestnancovi.
Tieto služby vám na profesionálnej úrovni môže zabezpečiť firma board.sk
bez čoho to nepôjde
Mnohí sa pri zmienke o marketingu uškrnú a znechutene pokrčia nos. Pravdou ale ostáva, že v dnešnom svete, plnom konkurencie, firma bez marketingu akoby nejestvovala. Veľké spoločnosti do marketingu investujú milióny ročne a uvedomujú si, aká je stratégia promovania biznisu dôležitá.
Sú vaše produkty skvelé a služby dokonalé? Práve teraz pravdepodobne uznanlivo prikyvujete a usmievate sa. Ale vedia o vás aj potenciálni zákazníci? Hoci kvalita je skutočne dôležitá, dieru do sveta ňou neurobíte. Produkty aj služby musíte dostať ľuďom do povedomia, potrebujete zviditeľniť vašu značku, meno a vybudovať produktom hodnotu.
aké marketingové nástroje sú vysoko efektívne?
- SEO – Optimalizácie pre vyhľadávače
Aj vy by ste sa chceli v Googli zobrazovať na popredných pozíciách, ale namiesto toho trčíte na tretej strane? Buďte si istý, že máloktorý zákazník vás pomocou vyhľadávača nájde. SEO vám pomôže zviditeľniť sa. Vďaka podrobným analýzam špecialisti opravia chyby na vašom webe, ktoré vplývajú na zlé umiestnenie stránky. Odhalia často vyhľadávané slová a frázy a vytvoria zaujímavé a hodnotné články, ktoré spätnými odkazmi navedú ľudí na váš web a pomôžu vám zlepšiť pozíciu na Googli.
- Content marketing
Vytvorenie obsahu, ktorý priláka, zaujme zákazníka a prinúti ho zaujímať sa o vás. Kreatívna činnosť sa vyznačuje vysokou kvalitou, sofistikovanosťou a môže obsahovať videá, posty na rôznych fórach, články na blogoch alebo príspevky na Facebookovej stránke. Vďaka obsahovému marketingu sa dostanete do povedomia stovky potenciálnych zákazníkov, vaša činnosť bude transparentnejšia a ľuďom navyše poskytnete aj užitočné informácie.
- Google reklama
Zaručene vás nesklame ani Google reklama. Zákazníkov jej pomocou získate do pár hodín a okamžite navýšite aj svoj obrat. Určite všetci poznáte odkazy na rozličné firmy, ktoré sa zobrazujú vo vašom vyhľadávači na samom vrchu. Dobrou správou je, že za samotnú reklamu neplatíte, účtuje sa vám len klik na ňu. Každý klik vám ale vďaka správnym nastaveniam a dobre zvoleným kľúčovým slovám prinesie relevantných zákazníkov.
Adwords kampane vám buď spravuje online agentúra, alebo tak môžete robiť vy sami. Dbajte ale na nastavenia, ziskové výrazy a pútavé reklamné texty. V opačnom prípade sa často stáva, že kampane spravované „neprofesionálmi“ nie sú ziskové a žiadajú si aj niekoľko úprav. Na kontrolu kampaní môžete využiť aj bezplatný nástroj, ktorý za minútu odhalí najzávažnejšie chyby.
Zamyslite sa nad fungovaním svojej firmy a nad možnosťami, ktoré jej chod vylepšia a zefektívnia. Investíciou do tej správnej služby zvýšte svoj zisk, tržby, ušetrite čas a zviditeľnite sa.