Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

COOP Jednota oslavuje 20 rokov vlastnej značky, na pulty prináša limitovanú edíciu s folklórnym motívom

.sponzorované .promotion

Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota má úctu k tradíciám a ľudovej kultúre vo firemných génoch, čo potvrdila aj svojou najnovšou marketingovou aktivitou.

COOP Jednota oslavuje 20 rokov vlastnej značky, na pulty prináša limitovanú edíciu s folklórnym motívom COOP Jednota oslavuje 20 rokov vlastnej značky unikátnou limitovanou edíciou.

tohtoročné 20. výročie založenia vlastnej značky si pripomenula unikátnou limitovanou edíciou, do ktorej obalila 20 najobľúbenejších produktov. Medzi vybranými výrobkami zdobenými folklórnym motívom nájdu spotrebitelia maslo, mlieko, múku, krupicu, perník, smotanu na šľahanie či bryndzu.

Výrobkami zabalenými v jedinečnom šate zásobila COOP Jednota všetkých svojich viac ako 2 000 predajní od najmenších dedinských obchodov až po najmodernejšie supermarkety TEMPO. „Za dve dekády od uvedenia na trh prešli produkty vlastnej značky prirodzeným vývojom, ktorý reagoval na potreby trhu. Od uvedenia na trh polotučného mlieka v roku 1999 sa pre veľký záujem verejnosti sortiment rozrástol nielen o čerstvé potraviny, ktoré zostávajú najpredávanejšou kategóriou, ale aj o trvanlivý tovar, cukrovinky, snacky, potravu pre zvieratá, čistiace prostriedky či hygienické potreby. Skladba výrobkov je postavená tak, aby spĺňala potreby aj najnáročnejších zákazníkov, takže v ponuke nechýbajú ovocné a zeleninové šťavy, musli tyčinky a mnohé ďalšie výrobky reflektujúce na zdravý životný štýl a potravinové intolerancie,“ hovorí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.

Medzi vybranými produktmi dominujú čerstvé potraviny.Medzi vybranými produktmi dominujú čerstvé potraviny.

Limitovaná edícia vychádza z abstrakcie folklórnych zdrojov bez odkazu na konkrétny región, avšak so schopnosťou navodiť pocit tradície moderným smerovaním. Tradičnosť radu podporuje retro logo COOP Jednoty s redizajnom hodným 21. storočia.

Produkty vlastnej značky sú vďaka pomeru vysokej kvality a výhodnejšej ceny medzi zákazníkmi veľmi obľúbené. Aj v tomto sortimente sa COOP Jednota zameriava predovšetkým na podporu domácej produkcie, preto viac ako 80 % z celkového počtu 707 výrobkov pochádza od slovenských výrobcov a spracovateľov.

Maloobchodná sieť prostredníctvom folklórneho motívu zdôraznila spätosť so Slovenskom, tradíciami a ľudovou kultúrou.Maloobchodná sieť prostredníctvom folklórneho motívu zdôraznila spätosť so Slovenskom, tradíciami a ľudovou kultúrou.

„Kladieme veľký dôraz na predaj tradičných slovenských komodít, čím zároveň pomáhame lokálnym dodávateľom napredovať. Teší nás, že spotrebitelia čoraz viac vyhľadávajú aj strukoviny, ktoré sa na území Slovenska pestovali už pred mnohými rokmi. Pochváliť sa môžeme chuťovo výbornými mäsovými výrobkami od regionálnych spracovateľov. O mimoriadnej obľúbenosti produktov privátnej značky svedčí aj fakt, že ich samotní zákazníci v súťaži Voľba spotrebiteľa-najlepšia novinka označili v kategórii mlieko, syry a mliečne dezerty za najlepšie na trhu,“ pokračuje vrchný riaditeľ Branislav Lellák.

Vysokú kvalitu svojich výrobkov dosahuje COOP Jednota aj vďaka viacstupňovým kontrolám, ktoré reťazec realizuje nad rámec zákona prostredníctvom špecializovaných inšpektorov externej firmy.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite