Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Lidl rozširuje logistické centrum v Seredi, zamestná desiatky ľudí

.sponzorované .promotion

Diskont investuje na Slovensku ďalších 13 miliónov eur a zamestná 40 nových kmeňových zamestnancov.

Lidl rozširuje logistické centrum v Seredi, zamestná desiatky ľudí

spoločnosť Lidl Slovenská republika pokračuje vo vytváraní nových pracovných miest, v súvislosti s rozšírením Logistického centra v Seredi prijme 40 nových kmeňových zamestnancov. Tento ekologicky zodpovedný veľkosklad sa rozrastie o štvrtinu svojej pôvodnej plochy. Celková výška investície predstavuje približne 13 miliónov eur. „S ohľadom na rastúci záujem zákazníkov o náš sortiment a pokračujúcu expanziu sme sa rozhodli pre rozšírenie Logistického centra v Seredi. V našom koncepte totiž všetok tovar, s výnimkou čerstvého pečiva, prijmeme od dodávateľov vo veľkosklade, odkiaľ putuje do konkrétnej predajne. Vďaka tomuto systému dokážeme lepšie kontrolovať kvalitu a čerstvosť nami ponúkaných tovarov a tiež efektívnejšie a ekologickejšie nastaviť logistiku,“ vysvetlil generálny riaditeľ slovenského Lidla Matúš Gála.

Trvanie stavebných prác je plánované na deväť mesiacov. Generálnym dodávateľom stavby je slovenská firma TOPA STAV. Lidl pri výstavbe svojich budov zohľadňuje aj aspekt trvalej udržateľnosti, ináč tomu nie je ani v tomto prípade. Logistické centrum v Seredi sa v roku 2016 stalo prvou budovou, ktorá na území Slovenska získala najvyšší možný stupeň medzinárodne najvýznamnejšej ekologickej certifikácie BREEAM a následne aj národné ocenenie v oblasti udržateľnej výstavby a architektúry – VISIO 2020. 

„Pokračujeme v dodržiavaní štandardov BREEAM, ktoré sme splnili pri výstavbe tohto logistického centra pred štyrmi rokmi. Navyše, časť pristavovanej haly bude mať zazelenenú fasádu. Na stavbe sa denne podieľajú desiatky pracovníkov generálneho dodávateľa, ktorý spolupracuje s približne 25 subdodávateľmi. Sme radi, že sa nám aj takýmto spôsobom darí pomáhať slovenskej ekonomike,“ povedal Karol Krasowski, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za centrálne služby, expanziu a výstavbu.  Lidl vstúpil na slovenský trh v septembri 2004 ako posledná z veľkých obchodných sietí. Aktuálne má na Slovensku 144 predajní, tri logistické centrá (okrem Serede aj v Nemšovej a Prešove) a centrálu v Bratislave.

Od svojho vstupu na trh investoval diskont v priemere 50 000 000 € ročne, nikdy pritom nedostal žiadnu štátnu podporu či daňovú úľavu. Naopak, na Slovensku zaplatí ročne desiatky miliónov eur na daniach a je päťnásobným držiteľom ocenenia Daňovník roka, ktoré udeľuje Finančná správa. Lidl na Slovensku zamestnáva viac ako 5000 ľudí, pričom sa mu darí vytvárať pracovné miesta aj organicky, teda aj bez zohľadnenia expanzie. Lidl je štvornásobným držiteľom prestížneho medzinárodného ocenenia Top Employer Europe a Top Employer Slovakia. Za svoje aktivity vo vzťahu k zamestnancom získal obchodný reťazec aj prestížne ocenenie Via Bona a tento rok zopakoval víťazstvo aj v súťaži najzamestnávateľ. Na základe hlasovania verejnosti sa Lidl už sedemkrát po sebe tešil z ocenenia Obchodník roka. 

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite