„Prieskumy potvrdzujú, že dôvera v značku hrá veľmi dôležitú úlohu pri nákupnom správaní spotrebiteľov. Nejde pritom o krátkodobú zležitosť, dôvera sa buduje dlhodobo. Ďakujeme za ňu,“ vyjadril sa Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko. „Vzťah medzi predajcom a spotrebiteľom tvorí úprimnosť, férová komunikácia a poctivý prístup. Naši zákazníci vedia, že sa na nás môžu vždy spoľahnúť a platí to aj počas pandémie, ktorá výrazne ovplyvnila nákupné správanie. V predajniach ponúkame predovšetkým slovenské produkty, pretože považujeme za mimoriadne dôležité podporovať slovenskú produkciu. Počas koronakrízy to platí dvojnásobne,“ dodal B. Lellák.
O titul Dôveryhodná značka sa tento rok uchádzalo viac ako 600 značiek v 71 kategóriách, v celkovom poradí všetkých zapojených značiek obsadila COOP Jednota tretie miesto. „Dôvera zákazníkov je pre značku veľmi dôležitá. Nielen preto, že pomáha zvýšiť jej predaj, ale práve vďaka putu, ktoré sa medzi zákazníkom a jeho značkou vytvorí, ju spotrebiteľ dokáže podporiť aj v krízových časoch. Na oplátku však očakáva trvalú kvalitu, komfort a vysoký štandard poskytovaných služieb. Nárast jednotlivých kategórií a značiek, ktoré každoročne oceňujeme, dokazuje, že spotrebitelia titul Najdôveryhodnejšia značka vnímajú pozitívne,“ uviedol Lukáš Matějka, manažér marketingovej skupiny usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services.
Prvenstvo v súťaži Najdôveryhodnejšia značka je pre maloobchodnú sieť COOP Jednota ďalším ocenením získaným tento rok. Už v predchádzajúcich mesiacoch štvornásobným prvenstvom v súťaži Voľba spotrebiteľa - Najlepšia novinka 2020 potvrdila lídra v obľúbenosti privátnych značiek. Taktiež už po siedmykrát získala titul Superbrands, ktorý udeľuje odborná porota značke odzrkadľujúcej silu brandu, schopnosť plniť svoje sľuby, inovovať a neustále napredovať.
Nezávislý marketingový program Dôveryhodné značky sa na Slovensku realizuje od roku 2016. V transparentnom prieskume verejnej mienky hodnotia najsilnejšie značky v každej kategórii iba respondenti, následne v každej kategórii zvíťazí iba jedna Najdôveryhodnejšia značka, ktorá získa najviac hlasov.