zabezpečujú pestrosť stravy, prispievajú k vyváženej životospráve a poskytujú telu nevyhnutné vitamíny a minerály. Ovocie a zelenina sú nenahraditeľnou súčasťou jedálnička a svoju pozornosť na ne sa rozhodla upriamiť aj Organizácia spojených národov. Rok 2021 vyhlásila OSN za medzinárodný rok ovocia a zeleniny. Jeho cieľom je poukázať na dôležitosť pravidelného prísunu ovocia a zeleniny v stravovaní, a tiež dostať do povedomia ľudí výživové a zdravotné výhody konzumácie tejto súčasti jedálnička. OSN odporúča denne skonzumovať minimálne 400 gramov ovocia a zeleniny ako prevenciu pred civilizačnými ochoreniami, ale aj pred stále prítomným ochorením COVID-19.
Týždne plné energie a vitamínov
Dôležitosť pravidelného prísunu čerstvého ovocia a zeleniny si uvedomuje aj spoločnosť BILLA, ktorá dlhodobo podporuje zákazníkov v zdravom životnom štýle a vyváženej strave. Symbolicky v Svetový deň zdravia, ktorý si každoročne pripomíname 7. apríla, BILLA pre svojich zákazníkov spustila akciovú ponuku na čerstvé ovocie a zeleninu. Až do 4. mája si zákazníci môžu za zvýhodnenú cenu 1 euro zakúpiť vybrané druhy z tohto sortimentu, tento týždeň napríklad banány, pomaranče, cherry rajčiny či mrkvu. „Ovocie a zelenina sú kľúčovou súčasťou jedálnička a základom pre udržanie pevného zdravia. Výhodnou ponukou ovocia a zeleniny chceme inšpirovať našich zákazníkov, aby si každý deň dopriali prísun vitamínov a ďalších dôležitých látok, obzvlášť v tejto pandemickej dobe. S BILLA si každý môže naštartovať imunitu za skvelé ceny,“ povedala Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa BILLA.
Ešte viac zliav
Ku konzumácii potravín, ktoré prispievajú k zdravému životnému štýlu, chce spoločnosť BILLA zákazníkov povzbudiť aj zľavou 10 % na každý ďalší nákup. Rovnako ako zvýhodnenú ponuku na vybrané druhy čerstvého ovocia a zeleniny, aj túto zľavu spúšťa BILLA v dnešný deň. Zľavu 10 % na ďalší nákup dostane každý zákazník, ktorý až do 25. mája nakúpi v predajniach BILLA tovar v hodnote najmenej 20 eur. Zľavový kupón, ktorý bude vytlačený spolu s pokladničným blokom, je potom možné jednorazovo použiť na ďalší nákup v minimálnej hodnote 20 eur. „Dlhodobým cieľom BILLA je, aby u nás zákazníci nakupovali kvalitne a zdravo, a zároveň šikovne. Čím častejšie navštívia zákazníci naše supermarkety počas trvania tejto akcie, tým budú nákupy pre nich výhodnejšie,“ uviedla K. Kirchnerová.
O spoločnosti
Spoločnosť BILLA, s.r.o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov. V súčasnosti ich prevádzkuje 156 a zamestnáva viac ako 4 500 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami cenovo výhodné produkty Clever, výrobky pod značkou BILLA, organické produkty BILLA BIO a domáca Slovenská farma. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.