Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Lidl generálnym partnerom Upracme Slovensko

.sponzorované .promotion

Reťazec a občianske združenie pozývajú Slovákov zapojiť sa do Svetového čistiaceho dňa, ktorý je plánovaný na 18. septembra.

Lidl generálnym partnerom Upracme Slovensko

o plastovom ostrove v Tichom oceáne, ktorého rozloha je 32-krát väčšia než Slovensko a o klimatickej zmene počul zrejme každý. Oba tieto fenomény sú globálne, a preto možno na prvý pohľad nám na Slovensku vzdialené, no nie je tomu tak. V skutočnosti je stav životného prostredia zodpovednosťou každého jedného z nás. Lidl si to uvedomuje, a preto popri vlastných iniciatívach rozvíja spolupráce, ktorých cieľom je edukácia a čistejšia príroda. Diskont je odteraz hrdým generálnym partnerom organizácie Upracme Slovensko.

„Z generálneho partnerstva so spoločnosťou Lidl sme veľmi nadšení, keďže Lidl už teraz robí mnoho krokov v boji proti voľne pohodeným odpadkom v prírode, ako aj pre životné prostredie všeobecne. Vďaka našej spolupráci budeme môcť poskytnúť pomôcky ďalším stovkám dobrovoľníkom po celom Slovensku, a tak zväčšiť dosah Svetového čistiaceho dňa 2021 – vyčistiť prírodu od ešte väčšieho množstva odpadu,“ povedala Veronika Repiská z Upracme Slovensko.

Snaha ochrániť životné prostredie v čo najlepšom stave pre ďalšie generácie je jedným z hlavných cieľov Lidla v rámci jeho politiky trvalej udržateľnosti. „V rámci nášho podnikania sa pri každej našej činnosti snažíme o čo najohľaduplnejší prístup, zodpovedne pracujeme so zdrojmi, šetríme energie a podporujeme recykláciu. Uvedomujeme si aj náš vplyv na verejnú mienku, realizujeme preto niekoľko vlastných edukačných projektov a podporujeme aj viaceré iné iniciatívy,“ uviedol vedúci komunikácie diskontného reťazca Tomáš Bezák, ktorý dodal: „Sme hrdým generálnym partnerom Upracme Slovensko. Veríme, že táto spolupráca má veľký zmysel a spoločne sa nám podarí osloviť mnohých Slovákov k tomu, aby sa obzreli okolo seba a aktívne sa zapojili do čistenia prírody a verejných priestorov.“ 

Lidl na jeseň 2020 spustil projekt Nenechajme to plávať, ktorého cieľom je motivovať spotrebiteľov k obmedzeniu používania jednorazových mikroténových vreciek. Zároveň v spolupráci so Slovenským vodohospodárskym podnikom doteraz vyčistil slovenské rieky a vodné nádrže o viac ako 1100 ton plastov. Lidl už pred dvoma rokmi prestal predávať jednorazové plastové výrobky, priebežne obmedzuje používanie plastov v rámci svojej činnosti, dôsledne recykluje a ročne tak našu krajinu odbremeňuje o stovky ton plastov a tisícky ton odpadov.

Upracme Slovensko je oficiálnym organizátorom World Cleanup Day (Svetový čistiaci deň) na Slovensku a je súčasťou medzinárodného hnutia Let’s Do It World, ktorý túto iniciatívu založil. Tento rok bude už v poradí štvrtý, ktorý sa bude upratovať spoločne na celom svete. Lidl a Upracme Slovensko preto pozýva všetkých, aby sa 18. septembra zapojili a pomohli tak vytvoriť krajšie Slovensko bez odpadkov. Doteraz vyzbierali tisíce Slovákov približne 200 ton odpadu vo viac ako 130 lokalitách po celej krajine. Všetky podstatné informácie a formuláre sú dostupné TU.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite