Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

dm podporila sumou takmer 6-tisíc eur lokálny projekt GREENHOUSE – verejný skleník v Nitre

.sponzorované .promotion

Vo štvrtok 2. septembra otvorila dm na prízemí nitrianskeho obchodného centra Mlyny svoju novú predajňu. Jej otvorenie bolo spojené s podporou realizácie jedného z troch projektov v centre Nitry upozorňujúcich na zmenu klímy, keď o víťazovi rozhodla verejnosť v hlasovaní. Víťazným projektom sa stal GREENHOUSE – verejný skleník, ktorý získal až 52 percent všetkých hlasov. Tento projekt bol podporený finančným príspevkom, keď dm zdvojnásobila svoj obrat z novej predajne v prvý deň jej otvorenia, nablokovaný v čase od 16. do 17.15 hodiny. Ten činil 2 852 eur a bol realizovaný 226 zákazníkmi. Víťaznému projektu tak poputoval dvojnásobok obratu, čiže suma 5 705 eur. Symbolický šek na víťaznú sumu odovzdal projektovému manažérovi združenia Nitra 2026 Mariánovi Tesákovi a spoluautorovi projektu Miroslavovi Čibikovi Ján Janšík, oblastný manažér dm drogerie markt.

dm podporila sumou takmer 6-tisíc eur lokálny projekt GREENHOUSE – verejný skleník v Nitre

„Podpora úsilia Nitry o získanie titulu Európskeho hlavného mesta kultúry 2026 bola pre nás po 23 rokoch pôsobenia v meste prirodzenou formou poďakovania sa za zákaznícku priazeň. dm je spoločensky zodpovednou firmou, ktorá každoročne realizuje v tejto oblasti množstvo projektov, a preto sme pri otvorení novej predajne v Mlynoch veľmi radi podporili projekt, ktorý bude slúžiť všetkým obyvateľom a návštevníkom Nitry,“ povedal Ján Janšík, oblastný manažér dm drogerie markt.

Marián Tesák, projektový manažér združenia Nitra 2026, dodáva: „Ekológia a udržateľnosť v spojení s revitalizáciou verejného priestoru je dôležitou témou kandidatúry Nitry na Európske hlavné mesto kultúry 2026. Preto sme veľmi radi, že vďaka partnerstvu so spoločnosťou dm drogerie markt Slovensko môžeme už počas kandidatúry verejnosti ukázať, ako toto prepojenie môže fungovať v praxi.“

O víťazovi rozhodla verejnosť, ktorá sa do 2. septembra do 17. hodiny zapojila do hlasovania na stránke www.mojadm.sk/mlyny. Všetky tri projekty, ktoré boli zapojené do verejného žrebovania, boli iniciované združením Nitra 2026, ktoré zároveň zastreší aj realizáciu víťazného projektu. Keďže zdvojnásobená vyzbieraná suma je dostatočná na realizáciu víťazného projektu, bude tak realizovaný už v najbližšom čase, čo by podľa spoluautora projektu Miroslava Čibika mohlo byť už túto jeseň. 

Nová predajňa je otvorená denne od 9. do 21. hodiny. Zákazníci v nej majú okrem klasického sortimentu k dispozícii aj plniacu stanicu na drogériu s dvoma prostriedkami na umývanie riadu a dvoma prostriedkami na pranie. V sortimente predajne nájdu aj dekoratívnu kozmetiku

NYX PROFESSIONAL MAKEUP, ktorá je dostupná len v niektorých vybraných predajniach dm.

V termíne od 2. do 5. septembra boli pre členov zákazníckeho programu pripravené 10-násobné body za celý nákup, ktoré získali po predložení zákazníckej karty pri každom nákupe v tejto predajni. V tomto termíne si každý, kto predložil zákaznícku kartu, odniesol spolu s nákupom navyše permanentnú tašku zdarma.

O víťaznom projekte

GREENHOUSE: verejný skleník

Lokalita: Štefánikova trieda, pešia zóna Nitra

Autori: Ing. Miroslav Čibik, PhD., Ing. Erik Král

„Našej planéte sa pomaly, ale isto vlastný transparentný plášť stenčuje a sami sa ocitáme vo verejnom skleníku. Green House štylizuje tento fakt do menšej podoby. Rastlinstvo v ňom autori vložia do rúk všetkých Nitranov – to, ako sa k prírode v skleníku zachováme, bude obrazom spoločnosti.“

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite