v aplikácii je okrem nákupného zoznamu implementovaný aj nákupný skener, ktorý po oskenovaní čiarového kódu ponúka ďalšie užitočné informácie o produkte. Výhodami sú aj zobrazenie dostupnosti tovaru v obľúbenej predajni dm a možnosť využita rýchleho online nákupu s expresným vyzdvihnutím tovaru v predajni dm už o tri hodiny. Pri nákupe v dm nie je potrebné používať plastovú kartičku, stačí predložiť QR kód z aplikácie. Stiahnuť si ju možno zadarmo v aplikáciách Appstore a Google Play.
„Náš e-shop mojadm.sk sa vyvíja naozaj dynamicky vďaka našim zákazníkom, ktorí sa prostredníctvom online priestoru informujú o produktoch, ich zložení a využití. Je to skutočne naša najväčšia ‚predajňa‘. So zavedením Mojej dm-App chceme vytvoriť prepojenie naprieč všetkými kanálmi a napĺňať tak potreby svojich zákazníkov ponukou šitou na mieru a podporiť tak medzinárodné omnichannel smerovanie,“ vysvetľuje Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti.
Medzi najväčšie výhody novej aplikácie patria:
- možnosť rýchleho nákupu prostredníctvom svojho smartfónu,
- možnosť využitia služby expresné vyzdvihnutie v predajni dm,
- veľmi jednoduchá možnosť uloženia svojich obľúbených produktov do záložky Môj nákupný zoznam– kliknutím na srdiečko pri vybranom produkte,
- personalizované odporúčania v záložke Moje produkty – tipy na exkluzívne, trendy a podobné výrobky, ktoré zákazník obvykle nakupuje,
- praktický produktový skener – pri oskenovaní produktu v predajni dm alebo v domácom prostredí sa zákazníkovi v aplikácii zobrazí jeho detailný opis,
- možnosť uplatnenia všetkych kupónov a extra kupónov pri nákupe cez aplikáciu, e-shop dm, ako aj pri nákupe v predajni dm.
dm stavia na rozvoji rozsiahlejšej omnichannel stratégie. Úlohou novej aplikácie Moja dm-App je ešte užšie prepojiť potreby zákazníkov v oblasti stacionárneho nákupu, digitálnych služieb, ako aj úspešného zákazníckeho programu active beauty.