„Tento rok je už od januára predajne veľmi silný a doteraz sme tak predali zatiaľ najviac áut v našej tridsaťjedenročnej histórii. Aby sme tento trend podporili aj v letnej sezóne, ktorá pre letné prázdniny bežne nepatrí medzi najsilnejšie mesiace v roku, spustili sme už v polovici júna letnú kampaň, vďaka ktorej každý 250. kupujúci získava palivo v hodnote 750 eur. Vďaka tejto kampani, ale aj dlhodobo zvýšenému dopytu, sme v júli predali najviac áut za siedmy mesiac v roku počas celej existencie spoločnosti,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva skupiny AURES Holdings, prevádzkovateľa medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO a Mototechna.
Predajca zánovných a ojazdených vozidiel predal v júli na Slovensku, v Česku a v Poľsku 8 882 automobilov, čo je medziročne o 13 % viac. Vyšší dopyt po vozidlách je poznať na všetkých troch trhoch. „Zvýšený záujem evidujeme hlavne v prípade zánovných automobilov, ktoré majú parametre nových áut, ale sú dostupné ihneď a s cenou aj až o štyridsať percent nižšou,“ doplnila Karolína Topolová. Zánovné automobily tvoria 12 % z celkových predajov skupiny AURES Holdings. Najpredávanejším vozidlom v júli bola na Slovensku a v Česku tradične Škoda Octavia, v Poľsku potom Opel Astra.
Letnú kampaň na podporu predaja spustila skupina AURES Holdings na Slovensku, v Česku a v Poľsku už 15. júna a za ten čas rozdala 56 zákazníkom, ktorí si kúpili v jednej zo 60 pobočiek AAA AUTO novší automobil, celkom 46 000 eur na nákup paliva. Na Slovensku získa každý 250. kupujúci nabitú CCS kartu na 750 eur, v Českej republike kartu na 20 000 korún a v Poľsku na 3 500 zlotých. „Kampaň bude pokračovať až do konca augusta. Očakávame teda, že rozdáme palivové karty ešte v minimálne rovnakej celkovej hodnote ako do dnešného dňa,“ uzavrela Karolína Topolová.
Ak si predplatíte tlačený .týždeň na ďalší rok, pomôžete nám prežiť a robiť to, čo vieme. Vopred ďakujeme.