Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Ovarius: Hranie je továreň na hormóny šťastia

.róbert Herceg .rozhovory .rozhovor

Anna Óváry bola donedávna viac známa pre priaznivcov slovenskej elektropopovej scény ako speváčka kapely Buy Her Sugar. Prednedávnom však Anna všetkých prekvapila svojím sólovým projektom Ovarius a hneď jej prvý singel Theory And Routine si získal značné množstvo fanúšikov. Možno preto, že sa prihovára aj „depešáckej“ generácii, čo je sympatický dôkaz, že generačné priepasti v súčasnej hudbe strácajú hĺbku a všetko patrí každému.

Ovarius: Hranie je továreň na hormóny šťastia boris németh

skús sa predstaviť vlastnými slovami. Kto je Ovarius? 

Ovarius je hudobníčka a žena, ktorej sila spočíva v slobode nielen v rámci tvorby a interpretácie, ale aj v rozhodovaní. Vďaka tomu „nemusí“. Ale túži, chce, potrebuje. Je hudobníčka, ktorá sa nebojí byť autentická a nebojí sa, že sa táto autentickosť môže prejaviť na úkor nejakej vykonštruovanej (pseudo)umeleckosti. 

A žena, ktorá vôbec nechce byť „bohyňa“ a chápe, že cesta k sebaláske je oveľa komplexnejšia než len vykrikovanie podobných tvrdení bez skutočného poznania obsahu. A áno, trošku aj rebelka s miernou averziou k tabu témam. A ako vidíš, aj osoba, ktorá má záľubu v patetických opisoch a ktorá si občas takto zamudruje. 

čo bolo pre teba tým prvotným impulzom, keď si si povedala, že chceš robiť hudbu?

Nebol žiadny impulz. Túto otázku dostávam skoro v každom rozhovore a vždy som pri nej v miernych rozpakoch. Ja som totižto nemala veľmi na výber. Vyrastala som v prostredí, v ktorom mala hudba plnohodnotnú rolu v rámci každodenných aktivít.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite