Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Získali sme ocenenie za kreatívnu reklamu

.redakcia .spoločnosť

Za náš rádiový spot s názvom Hlas podobný Hríbovi sme v prestížnej súťaži získali ocenenie Strieborný klinec. Takisto sme získali nomináciu za našu printovú kampaň.

Získali sme ocenenie za kreatívnu reklamu

niektoré rádiá mali síce strach nám ho odvysielať, no v najvýznamnejšej reklamnej súťaži sme bodovali!

V súťaži Zlatý klinec, ktorá každoročne oceňuje tie najkreatívnejšie reklamy, sme za náš rádiový spot s názvom Hlas podobný Ficovi získali Strieborný klinec.

Zároveň sme získali aj nomináciu v kategórii Print a poster za našu kampaň s názvom „Printom proti ...“

Naši novinári majú totiž v rukách jedinú zbraň v boji proti korupcii, klamstvám či extrémizmu. Tlačené vydanie časopisu. Zbraň, ktorú sa neboja použiť.

Porotu tejto súťaže tvoria osobnosti slovenskej reklamy, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia

ocenené vizuály:

Printom proti korupcii.Printom proti korupcii.

Printom proti hoaxu.Printom proti hoaxu.

Printom proti extrémizmu.Printom proti extrémizmu.

Printom proti agresii.Printom proti agresii.

Printom proti populizmu.Printom proti populizmu.


Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite