niektoré rádiá mali síce strach nám ho odvysielať, no v najvýznamnejšej reklamnej súťaži sme bodovali!
V súťaži Zlatý klinec, ktorá každoročne oceňuje tie najkreatívnejšie reklamy, sme za náš rádiový spot s názvom Hlas podobný Ficovi získali Strieborný klinec.
Zároveň sme získali aj nomináciu v kategórii Print a poster za našu kampaň s názvom „Printom proti ...“
Naši novinári majú totiž v rukách jedinú zbraň v boji proti korupcii, klamstvám či extrémizmu. Tlačené vydanie časopisu. Zbraň, ktorú sa neboja použiť.
Porotu tejto súťaže tvoria osobnosti slovenskej reklamy, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia
ocenené vizuály:
Printom proti korupcii.
Printom proti hoaxu.
Printom proti extrémizmu.
Printom proti agresii.
Printom proti populizmu.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.