Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Zadanie od klienta znelo: Máme jeden bilbord. Je z toho virál na Zomri, robí si žarty z Danka

.dominik Harman .spoločnosť

Kopírovacia služba Anwell v Bratislave vyťažila z jedného bilbordu v Mlynskej doline maximum. O kampani Kopírujeme jak páni sme sa rozprávali s jej tvorcami z reklamnej agentúry Digitálka.

Zadanie od klienta znelo: Máme jeden bilbord. Je z toho virál na Zomri, robí si žarty z Danka Anwell

weby programujú už 10 rokov. Pod značkou Digitálka sa od roku 2017 venujú aj online marketingu. Na kampaň pre bratislavskú firmu Anwell sme sa opýtali social media manažérky Laury Slávikovej a grafického dizajnéra Petra Sekelského.

čo bolo na začiatku tejto kampane?

Laura Sláviková: Celkom neprekvapivo požiadavka od klienta (smiech). Zadanie znelo vytvoriť vizuál na jeden bilbord v Mlynskej doline. Je to síce len jedna plocha, ale ide o exponované miesto, kadiaľ sa premelie veľa študentov. Anwell so svojimi kopírovacími službami cieli najmä na nich.

jeden bilbord, to nie je žiadna veľká kampaň.

Laura Sláviková: Veru nie je. Vedeli sme, že ak má mať nejaký zmysel, tak musíme vymyslieť niečo výrazné. Nemali sme veľké oči, chceli sme študentov pobaviť a pripomenúť sa im.

ako vznikol nápad claimu s Dankom? 

Laura Sláviková: jeho kauzička s kopírovaním je v posledných mesiacoch stále aktuálna. Náš copywriter Marek Vandrák prišiel s výborným claimom, ktorý sme nemohli nevyužiť, čo sa ukázalo ako výborné rozhodnutie.

takže od začiatku ste plánovali využiť nejakú politickú satiru?

Peter Sekelský: Nie.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite