weby programujú už 10 rokov. Pod značkou Digitálka sa od roku 2017 venujú aj online marketingu. Na kampaň pre bratislavskú firmu Anwell sme sa opýtali social media manažérky Laury Slávikovej a grafického dizajnéra Petra Sekelského.
čo bolo na začiatku tejto kampane?
Laura Sláviková: Celkom neprekvapivo požiadavka od klienta (smiech). Zadanie znelo vytvoriť vizuál na jeden bilbord v Mlynskej doline. Je to síce len jedna plocha, ale ide o exponované miesto, kadiaľ sa premelie veľa študentov. Anwell so svojimi kopírovacími službami cieli najmä na nich.
jeden bilbord, to nie je žiadna veľká kampaň.
Laura Sláviková: Veru nie je. Vedeli sme, že ak má mať nejaký zmysel, tak musíme vymyslieť niečo výrazné. Nemali sme veľké oči, chceli sme študentov pobaviť a pripomenúť sa im.
ako vznikol nápad claimu s Dankom?
Laura Sláviková: jeho kauzička s kopírovaním je v posledných mesiacoch stále aktuálna. Náš copywriter Marek Vandrák prišiel s výborným claimom, ktorý sme nemohli nevyužiť, čo sa ukázalo ako výborné rozhodnutie.
takže od začiatku ste plánovali využiť nejakú politickú satiru?
Peter Sekelský: Nie.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.