aj keď bol internet od začiatku optimisticky vnímaný ako skvelý zdroj informácií a nástroj na spájanie ľudí, v poslednom čase je to najmä priestor, v ktorom sa rozmáha nenávisť a negatívne emócie ako také. Sociálne siete, predovšetkým Facebook, sa stávajú výživnou pôdou pre nenávistné komentáre, frustrujúce diskusie, dezinformácie či kontroverzný obsah.
Čoraz viac používateľov pre svoje psychické zdravie obmedzuje čas strávený na Facebooku a dáva si pauzu od tejto siete, ktorá im síce v minulosti možno priniesla veľa benefitov, zábavy či kontaktov na zaujímavých ľudí, ale teraz prináša viac vyčerpania a frustrácie. Frustráciu z Facebooku potvrdzuje aj historicky prvý pokles počtu používateľov Facebooku od samotného začiatku spoločnosti. Sociálna sieť Marka Zuckerberga, Facebook, vo februári prvýkrát nahlásila pokles počtu používateľov. Z jednej miliardy a 930-tisíc každodenných používateľov sa ich počet zmenšil na jednu miliardu a 929-tisíc. Aj keď nejde na prvý pohľad o závratné číslo, ak váš brand od začiatku konštantne rastie, pokles používateľov značí minimálne výstražný prst.
Facebook už dávno nie je tým, čím býval a pomaly, ale isto sa mení na Hatebook čo si uvedomuje aj niekoľko zvučných mien zo Slovenska,
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.