dôvodom je, že má napríklad oproti Facebooku výrazne menšie problémy s problematickým obsahom, ako sú dezinformácie a ich dopadmi na spoločnosť.
Dôkazom, že LinkedIn treba brať vážne, je viac ako 770 miliónov registrovaných používateľov z celého sveta, vo viac ako 200 krajinách, z ktorých sa 40 percent prihlasuje na LinkedIn každý deň a skutočnosť, že sa záujem o vyhľadávanie výrazu „LinkedIn“ za posledných 10 rokov zvýšil o viac ako 60 percent. Používatelia strávia na LinkedIn len asi 17 minút mesačne, ale aj napriek tomu každý mesiac platforma zaznamená viac ako miliardu interakcií. Ide zároveň o najväčšiu databázu kontaktov, ktorú využíva viac ako 55 miliónov značiek.
čím sa odlišuje LinkedIn od iných sociálnych sietí?
Na rozdiel od iných platforiem, ako napríklad Facebook či Instagram, ľudia využívajú LinkedIn spravidla viac na pracovné a biznisové ciele, čo v praxi prináša zmysluplnejšie a civilizovanejšie konverzácie. Zatiaľ čo na Facebook, Instagram či TikTok chodí väčšina ľudí za rozptýlením a zábavou, inými slovami „zabiť“ čas a prokrastinovať, LinkedIn je miesto, kde sa nájde výrazne viac obsahu zameraného na vzdelanie, know-how a biznis.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.