ste organizátorom jedného z najprestížnejších cyklistických pretekov a práve pripravujete jeho stú edíciu. Všetko musí byť dokonalé a v ideálnom prípade aj napínavé až do posledného momentu. Čo spravíte? Po prvé, čisto z marketingového hľadiska umiestnite cieľ na námestie pred Milánsky dóm. Povrch tam síce pre cyklistov nie je vôbec ideálny, ale to je druhoradé. A po druhé, z poslednej etapy spravíte časovku – obligátny dojazd so šampanským v ruke premeníte na naháňačku, pri ktorej o víťazovi trojtýždňových pretekov rozhodne zopár sekúnd.
Tak nejak vyzeralo tohtoročné Giro d'Italia.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.