uplynulý týždeň ešte neukázal nič. Zemanova kampaň (platená z netransparentných zdrojov) nasadila inzeráty, v ktorých sa snaží hrať na strach z blízkovýchodnej migrácie. Vzbudilo to skôr pobavenie: migračná vlna už zmizla z titulných strán, navyše je ťažké ju spojiť s doteraz apolitickým šéfom Akadémie vied a profesorom chémie Drahošom. Predsa len je to však téma, ktorá by mohla pridať hlasy Zemanovi. Podľa sociologických analýz totiž k prvému kolu prezidentských volieb neprišlo asi 200-tisíc ľudí, ktorí v októbri do snemovne volili proticudzineckú stranu cynického obchodníka Tomia Okamuru.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.