to dievča chytilo do ruky pero a papier a napísalo výrobcovi, že u nich doma proti mastným hrncom nebojuje len mama, ale aj otec. Vo svojom liste žiadala výrobcu saponátov, aby zmenili svoj reklamný slogan a mysleli pritom aj na otcov, ktorým sa žiadna reklama o upratovaní a praní neprihovára. Po pár dňoch zaklopal na dvere domu, v ktorom dievča bývalo, štáb z televízie CNN. Spoločnosť, ktorá saponát propagovala, zmenila slogan zo „Ženy naprieč Amerikou” na „Ľudia naprieč Amerikou bojujú proti mastným hrncom a panviciam!” a tvár malého dievčatka obletela svet. Jej list otvoril tému rovnoprávnosti žien a mužov v televíznom marketingu. Pre CNN povedala, že u nich doma umýva riad aj otec, nielen mama, a najviac ju naštvali spolužiaci, ktorí jej list vysmiali. „Vraj dievčatá patria do kuchyne, ale to nie je pravda, dievčatá patria do triedy tam, kam aj chlapci,” začudovane vysvetľovala redaktorke správ.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.