Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Nie sme žiadne princezničky

.vladimíra Marcinková .stĺpčeky .svet starostovej dcéry

„Ženy naprieč Amerikou bojujú proti mastným hrncom a panviciam!” znela televízna zvučka v reklame na saponát pred dvadsiatimi šiestimi rokmi. Ženám v boji proti mastnote najviac pomohlo jedenásťročné dievčatko.

Nie sme žiadne princezničky Natália Ložeková / natalialozekova.sk

to dievča chytilo do ruky pero a papier a napísalo výrobcovi, že u nich doma proti mastným hrncom nebojuje len mama, ale aj otec. Vo svojom liste žiadala výrobcu saponátov, aby zmenili svoj reklamný slogan a mysleli pritom aj na otcov, ktorým sa žiadna reklama o upratovaní a praní neprihovára. Po pár dňoch zaklopal na dvere domu, v ktorom dievča bývalo, štáb z televízie CNN. Spoločnosť, ktorá saponát propagovala, zmenila slogan zo „Ženy naprieč Amerikou” na „Ľudia naprieč Amerikou bojujú proti mastným hrncom a panviciam!” a tvár malého dievčatka obletela svet. Jej list otvoril tému rovnoprávnosti žien a mužov v televíznom marketingu. Pre CNN povedala, že u nich doma umýva riad aj otec, nielen mama, a najviac ju naštvali spolužiaci, ktorí jej list vysmiali. „Vraj dievčatá patria do kuchyne, ale to nie je pravda, dievčatá patria do triedy tam, kam aj chlapci,” začudovane vysvetľovala redaktorke správ.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite