Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

.popcorn Juraja Malíčka: Režisér, ktorý začal žať

.juraj Malíček .stĺpčeky .kultúra

Do kín príde film. Nikdy nie len tak, vždy mu predchádza informačná kampaň, aby sa divák dozvedel, že vôbec existuje.

.popcorn Juraja Malíčka: Režisér, ktorý začal žať

ak je to veľký film, je veľká, ak malý, no, rozumieme si, malá. Potom, po prvom premietacom víkende, prídu čísla návštevnosti a to je veru často smutné čítanie. Nič, zase sa to nechytilo, pozrieť sa prišla hŕstka, v lepšom prípade hrsť, ale žiadne davy, čo vo výsledku môže znamenať aj to, že po troch týždňoch od premiéry sa z kín jednoducho stratí. Našťastie, ešte stále sa stáva aj to, že po vlažnejšom začiatku začne film prekvapovať. 

Spustí sa tá najlepšia kampaň, šuškanda. Ľudia si povedia. Jedni chvália, druhí brýzgajú, ale film sa dostal do rečí, a to už je polovičná výhra, signál, že v kinách vydrží aspoň o trocha dlhšie. Mesiac, možno mesiac a pol, čo je úspech vždy, keď nejde o taký ten priamočiary blockbuster orientovaný na rýchlu spotrebu.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite