sme mylne zvyknutí chápať vzdelávanie ako polouzavretý interval. Dieťa sa od malička nemôže neučiť, ale v istom veku s tým už treba prestať a treba začať pracovať a žiť.
Lenže dnešná doba, keď technologický pokrok na míle predbehol náš kultúrny rozvoj a sebapoznávanie, vyústila do toho, že učiť sa musí byť celoživotným procesom. A to nezasahuje len odborné a technické vzdelávanie, ale taktiež humanitné, o čom svedčí súčasná postcovidová pandémia výziev v oblasti duševného zdravia. Samota, úzkosť, depresie, suicidalita, stres, hnev, vyhorenie, strata zmyslu života, motivácie atď.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.